بهترین هدیه برای روز مادر

4/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

قدردانی و سپاسگذاری از مادران کار بسیار سختی است و هیچ هدیه ای نمی تواند جبران زحمات مادران عزیز را بکند . اما بعضی از مواقع خرید هدیه کوچک و ناچیز می تواند مادران را بسیار خوشحال کند . حتما قرار نیست هدیه ای گرانبها و یا خیلی خاص برای مادارن انتخاب کنید. همین که لوازمی به آنها هدیه دهید که کار های روزمره آن ها را آسان کند و سختی کار در آشپزخانه را کمتر کند،بسیار برایشان خوشایند خواهد بود . شرکت اطمینان کالا در راستای حمایت از کالای ایرانی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، ظروف گرانیتی و سرویس های قابلمه گرانیتی را با قیمتی کاملا منصفانه و رقابتی راهی بازار کرده است . قابلمه گرانیتی اطمینان کالا ، کالایی مرغوب و در خور تمام بانوان ایرانی است. شما نیاز نیست برای تهیه سرویس قابلمه اطمینان کالا از منزل خارج شوید، فقط کافیست با شماره 01735888042  تماس حاصل نمایید ، در کمترین زمان ممکن سفارش شما درب منزلتان است.

اما در خرید سرویس قابلمه برای هدیه روز مادر به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

چه سایزی از قابلمه مناسب آشپزخانه ماست ؟

معمولا قطر داخلی قابلمه (به سانتی متر) بیانگر سایز آن است. مثلا وقتی راجع به قابلمه ای با سایز ۲۴ صحبت می کنیم مقصود قطر آن است که ۲۴ سانتی متر است.
اما اینکه بهتر است در آشپزخانه ی ما چه سایزهایی از قابلمه وجود داشته باشد ؟سئوالی است که خیلی ها جوابش را بر این باور می دانند که اگر یک سایز مثلا ۲۰ و یک سایز ۳۰ داشته باشند کافی است. اما واقعیت این است که ما بسته به نیازمان سایزهای مختلف را تهیه می کنیم. اینکه حتما یک سایز ۳۰ داشته باشیم تا هم برنج به تعداد افراد خانواده را در آن دم بیندازیم و هم وقتی به تعداد بالا مهمان داشتیم در آن غذا درست کنیم فی الواقع باور درستی نیست.

قابلمه با سایز ۳۰ مناسب طبخ غذا به تعداد ۱۰ نفر است، اگر برای ۴ نفر در آن برنج دم بیندازیم مقدار زیادی از برنج تهدیگ شده و مقداری از ارتفاع ظرف فقط داغ می شود و عملا بلا استفاده است و این اتفاق عمر آن را کوتاه می کند. ضمن اینکه اینگونه از قابلمه بیشتر استفاده شده و دوام کمتری خواهد داشت. اگر سایزهای مناسبی برای هر تعدادی داشته باشیم از هرکدام از بنا به نیاز استفاده می کنیم و عمر و دوام ظرف بیشتر خواهد شد.

جنس مناسب برای سرویس قابلمه چیست ؟

در بین ظروف یا سرویس های پخت و پز، ظروف گرانیتی از بقیه ی مدل های موجود بسیار بادوام تر و با کیفیت تر می باشند. در نظر داشته باشید که قابلمه های گرانیتی از تمامی مزایای قابلمه های تفلون و سرامیکی برخوردار هستند و دوام بسیار بالاتری نسبت به این قابلمه ها دارند.

 

مزایای خرید قابلمه گرانیتی

نسبت به سایر سرویس های قابلمه استحکام و داوم بیشتری دارد.

از سوختن غذا در برابر حرارت مستقیم جلوگیری می کند .

قابمله گرانیتی در مصرف روغن بسیار با صرفه است.

مزایای تفلون و سرامیک را در خود جمع کرده است.

.میزان نچسب بودن آن دو برابر سایر ظروف است

نگه داشتن گرما در مدت زمان طولانی از ویژگی های بارز سرویس های قابلمه گرانیتی است.

برچسب ها: بهترین هدیه روز مادر بهترین هدیه برای مادرشوهر بهترین هدیه برای روز زن و مادر سرویس قابلمه تابه و قابلمه گزینه مناسب برای هدیه به خانم ها خرید تابه گرانیتی خرید قابلمه گرانیتی سرویس قابلمه ثریا



دیدگاه
دیدگاه شما :