آشنایی با انواع سرویس قابلمه

1/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

آشنایی با انواع سرویس قابلمه : شرکت های تولید کننده معمولا سرویس های قابلمه را با گنجایش های مختلف طراحی و تولید می کنند . هدف از این کار نیز این است که خریدار پس از خرید سرویس قابلمه تمام سایز های مورد نیاز خود را در آشپزخانه خود داشته باشد . معمولا به همراه سرویس های قابلمه، تابه و سرویس کفگیر و ملاقه نیز برای سهولت در امر اشپزی وجود دارد . ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع سرویس های قابلمه موجود در بازار آشنا کنیم .

نکاتی که در هنگام خرید سرویس قابلمه باید در نظر بگیریم ؟

زمان خرید سرویس قابلمه اگر ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر سایش، پخش حرارت یکسان در کف قابلمه، دسته های مقاوم در برابر حرارت و ... را در نظر بگیریم، راحت تر می توانیم هنگام  انتخاب و خرید سرویس قابلمه تصمیم درستی بگیریم. سرویس قابلمه و ظروف و پخت و پز اگر درست انتخاب نشوند، مواد سازنده آنها به راحتی می توانند به غذا نفوذ کرده و طعم غذا را تغییر دهند.

انواع سرویس قابلمه با توجه به علاقه مندی مصرف کننده

سرویس قابلمه سرامیکی

 با روکش نچسب خود باعث افزایش مقاومت قابلمه در برابر سایش و خراشیدگی می شود.پوشش سرامیک در سرویس قابلمه سرامیکی علاوه بر نچسب بودن، باعث می شود حرارت به خوبی در سطح قابلمه پخش شود.

enlightenedقابلمه های سرامیکی بعد از مدتی خاصیت نچسب بودن خود را از دست می دهند. بنابراین هرگز از قاشق های تیز و زبر برای هم زدن در آنها استفاده نکنید.

سرویس قابلمه چدن

برای پخت غذاهایی که زمان زیادی برای طبخ لازم دارند گزینه ی مناسبی است. چدن فلزی فاقد آلومنیوم است که حرارت و دما را مدت زمان طولانی در خود نگه می دارد. این ظروف بسیار با دوام هستند و از آنجا که مقاومت بالایی در برابر حرارت زیاد دارند بسیار مناسب برای گریل کردن، سرخ کردن و یا قراردادن در فر هستند.

enlightenedسرویس قابلمه چدن تنوع بالایی در طرح و رنگ ندارند.

سرویس قابلمه گرانیتی

از چدن ساخته شده و روکشی لعابی بر روی آن پوشش داده می شود. دلیل نام گذاری آنها به گرانیتی این است که پوشش آن خال هایی همانند سنگ گرانیت دارند. قابلمه های گرانیتی پوشش نچسب دارند و همین امر منجر به کاهش مصرف روغن در آنها می شود. سرویس قابلمه گرانیتی گرما را در خود نگه می دارد و غذا در آنها دیرتر می سوزد.

enlightenedظروف گرانیتی را نمی توان در ماکروفر قرار داد.

سرویس قابلمه استیل

به نسبت سایر قابلمه ها بهداشتی تر است زیرا زنگ نمیزند و هیچ واکنش شیمیایی در اثر حرارت در آن انجام نمی شود. این ظروف مناسب پخت آش، خورش و غذاهای آبدار هستند.

enlightenedسرویس قابلمه استیل گرما را سریعا انتقال می دهند و این امر منجر می شود که غذا در آنها زود تر از سایر ظروف بسوزد.

قیمت سرویس قابلمه

قیمت سرویس قابلمه بسته به نوع ، تعداد پارچه و سایز آن متفاوت خواهد بود. قطعا مواد اولیه سازنده از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرویس قابلمه است. شرکت اطمینان کالا تلاش کرده است تا با حذف واسطه تمامی سرویس قابلمه قیمت درب کارخانه بدست شما مشتریان عزیز برساند.

برند اطمینان کالا را بی شک می توان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در ایران دانست که سابقه ای درخشان چند ساله در این زمینه دارد. شرکت اطمینان کالا فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه تولید ظروف آشپزخانه با پوشش نچسب آغاز نموده و تا به امروز یکی از فعالان حرفه ای در این صنعت می باشد امروزه محصولات این شرکت در خاورمیانه به فروش می رسد و قطعا طرفداران زیادی دارد. محصولات اطمینان کالا به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش باعث شده است تا این برند در ایران نیز طرفداران بسیاری داشته باشد.

 

برچسب ها: قیمت سرویس قابلمه برند اطمینان کالا سرویس قابلمه سرامیکی سرویس قابلمه چدن سرویس قابلمه گرانیتی سرویس قابلمه استیل انواع سرویس قابلمه با توجه به علاقه مندی مصرف کننده آشنایی با انواع سرویس قابلمه نکاتی که در هنگام خرید سرویس قابلمه باید در نظر بگیریم ؟



دیدگاه
دیدگاه شما :