چرا باید سرویس قابلمه بخریم !؟

9/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

چرا باید سرویس قابلمه بخریم ؟! در حال حاضر در تمام خانه ها برای پخت و پز غذاهای مورد نیاز، از انواع سرویس های پخت و پز یا سرویس قابلمه استفاده می‌شود. قطعا هر کسی برای طبخ یک غذای عالی همراه با بالاترین کیفیت نیاز به یک سرویس قابلمه ای دارید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. قابلمه های گرانیتی چند لایه جدیدترین نوع از سرویس های پخت و پز به شمار می روند که از لحاظ کیفی سطح بسیار بالایی دارند. سرویس های قابلمه اطمینان کالا نیز یکی از برترین سرویس های موجود در بازار هستند که از مرغوب ترین گرانیت چندلایه ساخته شده اند.

قابلمه مهمترین وسیله ی پخت و پز بین تمام ظروف موجود در آشپزخانه ی ماست که خلأ بسیاری از ظروف را به راحتی پر می کند به گونه ای که حتی برای سرخ کردن غذاها ملزم به استفاده از تابه نیستیم و قابلمه جایگزین مناسبی برای این امر است. به تازگی و به روش دم انداختن، کیک ها و کاپ کیک های خوشمزه ای هم می توان در آن درست کرد.




قابلمه از دیرباز با ظاهری متفاوت مورد استفاده قرار می گرفته که با گذشت زمان به قابلمه هایی که هم اکنون در منازل ما وجود دارد، با دسته ها و درب های مناسب، کف های سه لایه، پوشش های مختلف و رنگ های متفاوت تغییر شکل پیدا کرده است. به گونه ای که قابلمه ای سنگی با شکل و شمایل نه چندان پیشرفته در کشور مکزیک یافت شد که طبق تحقیقات باستان شناسان قدمت آن به ۹۰۰۰ سال پیش باز می گردد.

چه سایزی از قابلمه مناسب آشپزخانه ماست ؟

معمولا قطر داخلی قابلمه (به سانتی متر) بیانگر سایز آن است. مثلا وقتی راجع به قابلمه ای با سایز ۲۴ صحبت می کنیم مقصود قطر آن است که ۲۴ سانتی متر است.
اما اینکه بهتر است در آشپزخانه ی ما چه سایزهایی از قابلمه وجود داشته باشد ؟سئوالی است که خیلی ها جوابش را بر این باور می دانند که اگر یک سایز مثلا ۲۰ و یک سایز ۳۰ داشته باشند کافی است. اما واقعیت این است که ما بسته به نیازمان سایزهای مختلف را تهیه می کنیم. اینکه حتما یک سایز ۳۰ داشته باشیم تا هم برنج به تعداد افراد خانواده را در آن دم بیندازیم و هم وقتی به تعداد بالا مهمان داشتیم در آن غذا درست کنیم فی الواقع باور درستی نیست.

قابلمه با سایز ۳۰ مناسب طبخ غذا به تعداد ۱۰ نفر است، اگر برای ۴ نفر در آن برنج دم بیندازیم مقدار زیادی از برنج تهدیگ شده و مقداری از ارتفاع ظرف فقط داغ می شود و عملا بلا استفاده است و این اتفاق عمر آن را کوتاه می کند. ضمن اینکه اینگونه از قابلمه بیشتر استفاده شده و دوام کمتری خواهد داشت. اگر سایزهای مناسبی برای هر تعدادی داشته باشیم از هرکدام از بنا به نیاز استفاده می کنیم و عمر و دوام ظرف بیشتر خواهد شد.

جنس مناسب برای سرویس قابلمه چیست ؟

در بین ظروف یا سرویس های پخت و پز، ظروف گرانیتی از بقیه ی مدل های موجود بسیار بادوام تر و با کیفیت تر می باشند. در نظر داشته باشید که قابلمه های گرانیتی از تمامی مزایای قابلمه های تفلون و سرامیکی برخوردار هستند و دوام بسیار بالاتری نسبت به این قابلمه ها دارند.

نکات مهم در خرید ظروف گرانیتی و تفلون

enlightenedنکته مهم : در هنگام خرید ظروف گرانتیتی و  ظروف تفلون حتما به مارک این ظروف دقت نمایید و از برندهای متفرقه به خاطر قیمت پایین این نوع محصولات به هیچ عنوان استفاده نکنید . از این رو ظروفی که خریداری میکنید حتما باید دارای نشان استاندارد باشند و اگر محصول خریداری شما ایرانی باشد حتما علاوه بر نشان استاندارد ، تاییده از وزارت بهداشت نیز باید داشته باشد .

برند اطمینان کالا را بی شک می توان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در ایران دانست که سابقه ای درخشان چند ساله در این زمینه دارد. شرکت اطمینان کالا فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه تولید ظروف آشپزخانه با پوشش نچسب آغاز نموده و تا به امروز یکی از فعالان حرفه ای در این صنعت می باشد امروزه محصولات این شرکت در خاورمیانه به فروش می رسد و قطعا طرفداران زیادی دارد. محصولات اطمینان کالا به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش باعث شده است تا این برند در ایران نیز طرفداران بسیاری داشته باشد.

برچسب ها: چرا باید سرویس قابلمه بخریم !؟ چه سایزی از قابلمه مناسب آشپزخانه ماست ؟ جنس مناسب برای سرویس قابلمه چیست ؟ خرید سرویس قابلمه ارزان خرید سرویس گرانیتی خرید سرویس قابلمه گرانیتی خرسد سرویس تفلون خرید سرویس نچسب خرید سرویس چدن خرید سرویس قابلمه سرامیک



دیدگاه
دیدگاه شما :