طرز تهیه مرغ بریانی در قابلمه گرانیتی بدون فر

14/مهر/1398 مقالات بدون دیدگاه

طرز تهیه مرغ بریانی در قابلمه گرانیتی بدون فر : بهترین قابلمه برای پخت غذا از دغدغه های تمام خانم ها می باشد. چه خانمهای شاغل و چه خانمهای خانه درا در پی انتخاب بهترین قابلمه برای پخت غذا هستند گاهی اضافه کردن مواد مختلف برای درست کردن یک غذای خاص،  می تواند نگران کننده باشد که آیا قابلمه ای که انتخاب شده است آیا می تواند بدون هیچ گونه تاثیری روی ترکیبات آن انتخاب درستی باشد یانه؟ گاهی تکه هایی از ته قابلمه در غذا پیدا می شود. گاهی به طرز شگفت آوری غذا طی زمان کوتاهی در قابلمه می سوزد. یا حتی قابلمه انتخاب شده ممکن است برای حرارت اجاق گاز مناسب نباشد.اما ما در اینجا قصد داریم یک قابلمه استاندارد و بدون آسیب را به شما معرفی کنیم . قابلمه گرانیتی اطمینان کالا تولید شده از بهترین مواد اولیه علاوه بر سلامت ، تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت غذا نیز دارد.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با تهیه یک مرغ بریانی در قابلمه گرانیتی آشنا کنیم با ما همراه باشید و تصویر غذا های خود در قابلمه گرانیتی اطمینان کالا ارسال کنید تا شما نیز یکی از برندگان سایت ما باشید.

طرز تهیه مرغ بریانی در قابلمه گرانیتی بدون فر خرید قابلمه گرانیتی اطمینان کالا

مواد لازم برای پخت مرغ بریانی در قابلمه گرانیتی

مرغ (متوسط) 1عدد
نمک به میزان لازم
کره به میزان لازم
زعفران (آبکرده) به میزان لازم
آبلیمو 4 تا 5 قاشق غذاخوری
پیاز 1 عدد
فلفل دلمه ای 1 عدد
پودر سیر 2 قاشق مرباخوری
سیب زمینی به میزان لازم
پوره گوجه فرنگی نصف لیوان

طرز تهیه مرغ بریانی در قابلمه گرانیتی بدون فر خرید قابلمه گرانیتی اطمینان کالا

طرز تهیه مرغ بریانی در قابلمه گرانیتی

در ابتدا مرغ را کاملا بشویید اما پوست آن را جدا نکنید. تمام سطح مرغ را با دست و دلبازی کامل کره بزنید حتی قسمت های داخل مرغ.

زعفران دمکرده، آبلیمو، نمک، فلفل و سایر ادویه دلخواه را با هم مخلوط کرده و با قلمو به همه قسمتهای مرغ بزنید تا کاملا مزه دار شود.

پیاز و فلفل دلمه ای را خرد کرده و داخل شکم مرغ قرار میدهیم و آن را داخل ظرف دربسته به مدت 8 تا 10ساعت داخل یخچال قرار میدهیم.

کف قابلمه گرانیتی را با فویل می پوشانیم. روی فویل مقدار زیادی نمک میریزیم و روی نمک رو صاف میکنیم

مرغ رو از یخچال خارج کرده و مواد داخل شکم رو خارج میکنیم.پاهای مرغ را با نخ به یکدیگر میبندیم و بعد داخل فویل میپیچیم. چند عدد سیب زمینی را هم خوب میشوییم و با پوست داخل فویل میپیچیم و بعد آنها را روی نمک قرار داده و باز هم مقدار زیادی نمک روی آنها میریزیم.

روی ظرف دمکنی قرار داده و 15 دقیقه با حرارت بالا وبعد به مدت یک و نیم تا 2 ساعت با حرارت متوسط میپزیم.

بعد از پخت فویل رو برمیداریم. مقداری کره آب شده و زعفران دمکرده و آبلیمو را با هم مخلوط کرده و روی مرغ میمالیم و بعد از یک ربع تا ۲۰ دقیقه از روی حرارت برمیداریم.

مواد داخل شکم مرغ که قبلا خارج کردیم سرخ میکنیم و با مقداری زعفران، آبلیمو، کره و پوره گوجه فرنگی مخلوط میکنیم و به عنوان سس روی مرغ میریزیم.

آشنایی با سرویس قابلمه گرانیتی اطمینان کالا طرح مایسا

تفاوت قابلمه گرانیتی با قابلمه سرامیکی خرید قابلمه گرانیتی اطمینان کالا

سرویس قابلمه 7 پارچه از جنس ترکیبی آلومینیوم با روکش گرانیتی است که  آشپزی در آن با اطمینان و سلامت پخت بالاست. این سرویس ایرانی شامل 3 قابلمه به سایز ۲۰ . ۲۴ . ۲۸سانتی‌متری و یک تابه دو دسته به سایز 24 سانتی متر است.  درب قابلمه‌های این ست از جنس ترکیبی استیل و شیشه است. ظروف سرویس قابلمه 7 پارچه طرح کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. با تهیه‌ این ست رنگ و زیبایی و بهداشت را به آشپزخانه‌ی خود هدیه دهید.رنگهای این سرویس در قالب 2 رنگ بادمجانی (بنفش تیره) و مشکی قابل عرضه می باشد.پوشش گرانیت با ده برابر مقاومت بیشتر از تفلون در میان پوششهای نچسب ظروف از همه با دوام تر و سخت تر است و گرما را در خود نگه داشته و غذا دیرتر از ظرف معمولی می سوزد.

در زمان استفاده از ظروف گرانیتی نیاز به استفاده از روغن و کره نیست و به همین دلیل غذایی سالم و با کالری کمتر پخته می شود که برای سلامتی مهم است و خاصیت دیگر آن حفظ طعم غذا می باشد.گرانیت ماده ای طبیعی است و طی سالیان متمادی پدیدار شده است.دمایی که روی اجاق به گرانیت می دهیم کمتر از مقداری است که در زمان تشکیل خود داشته به همین دلیل مولکولهای خود را از دست نمیدهد ظروف گرانیتی کامل بهداشتی و فاقد سرب و کادمیوم می باشد به همین جهت دوست سلامتی می باشد و چون مقاومت آن نسبت به دماهای بالا زیاد است لذا با غدا ترکیب نمی شود.

 

 

 

برچسب ها: سرویس قابلمه گرانیتی قیمت قابلمه گرانیتی پخت غذای رژیمی در قابلمه گرانیتی خرید قابلمه گرانیتی تابه قابلمه پخت غذا در قابلمه گرانیتی طرز تهیه مرغ بریانی در قابلمه گرانیتی بدون فر



دیدگاه
دیدگاه شما :