خرید سرویس قابلمه گرانیتی در سوادکوه

28/مرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

خرید سرویس قابلمه گرانیتی در سوادکوه : خرید یک سرویس قابلمه با کیفیت یکی از وسواس های کدبانوهای ایرانی است. چون یک کدبانو در طول روز حتما یک الی دوبار شاید هم بیشتر برای پخت و پز به تابه و قابلمه نیاز دارد. پس جنس مرغوب و دیر خش و خط افتادن آن برایشان بسیار اهمیت دارد.

علاوه بر مقاومت و استحکام قابلمه و تابه ، سلامت اعضای خانواده نیز در خرید قابلمه اهمیت دارد. یکی از مواردی که می توان از مزایای قابلمه گرانیتی نام برد ، استفاده از روکش های نانو گرانیت است که هیچ آسیبی به بدن نمی رسانند. علاوه بر آن شما می توانید در این سرویس های قابلمه گرانیتی غذاهای خود را بدون روغن و با استفاده از پخت تحت فشار طبخ نمایید.

خرید سرویس قابلمه گرانیتی در سوادکوه

تمام نکاتی که در بالا ذکر شد در خرید تابه و قابلمه اهمیت دارد و جزء اولویت های بانوان به شمار می رود. حال فرض کنید یک بانوی شمالی قصد خرید قابلمه گرانیتی دارد ، همه ما قطعا یک بار طعم لذیذ غذا های شمالی را چشیده ایم. راز این غذاهای خوشمزه علاوه بر مواد درجه یک . هنر زنان شمال استفاده از ظروف درجه یک در طبخ غذا است. بانوان شمالی معمولا از ظروفی برای طبخ غذای خود استفاده می کنند که هم سرعت پخت بالا ببرد و هم به حفظ ارزش مواد مغذی غذا ها کمک کند.

پس با این تفاسیر ما به همه کدبانو های کشور خرید تابه و قابلمه گرانیتی را پیشنهاد می کنیم. زیرا علاوه بر موارد ذکر شده این ظروف مورد تایید پزشکان و فعالان حوزه سلامت نیز هست. با ما همراه باشید تا شما را هم با مزایای ظروف گرانیتی آشنا کنیم و هم با نحوه پخت غذا و شستن این ظروف.

جنس به کار رفته در قابلمه گرانیتی از چیست ؟

شاید تصور کنید که در قابلمه های گرانیتی از سنگ گرانیت استفاده شده است اما اینگونه نیست. در حقیقت این نام بدلیل وجود دانه های خالدار بر روی سطوح این ظروف است که همانند سنگ گرانیت به نظر می رسد. تولید قابلمه گرانیتی توانست مزایای محصولات قبلی همچون تفلون و سرامیک را در هم ادغام کند و به محصولی بی نظیر تبدیل شود

میزان نچسب بودن قابلمه گرانیتی در برابر قابلمه های سرامیکی بیشتر بود که این مهمترین ویژگی در قابلمه های گرانیتی بود و معایب پوشش تفلون عدم مقاومت در برابر ساییش بود که این امر همچون پوشش های سرامیکی در قابلمه های گرانیتی رفع گردید.. سرویس قابلمه گرانیتی به گونه ای است که می توان گفت مزایای تفلون و سرامیک را در خود جمع کرده است

خرید سرویس قابلمه گرانیتی در گرگان . اطمینان کالا

مزایای استفاده از قابلمه گرانیتی

نسبت به سایر سرویس های قابلمه استحکام و داوم بیشتری دارد.

از سوختن غذا در برابر حرارت مستقیم جلوگیری می کند .

قابمله گرانیتی در مصرف روغن بسیار با صرفه است.

مزایای تفلون و سرامیک را در خود جمع کرده است.

میزان نچسب بودن آن دو برابر سایر ظروف است

نگه داشتن گرما در مدت زمان طولانی از ویژگی های بارز سرویس های قابلمه گرانیتی است.

راحتی در شستشو شستشو و تمیز کردن قابلمه های گرانیتی بسیار ساده بوده و تنها کافی است از یک ابر نرم برای پاک آن استفاده نمائید.

مقاومت در برابر ضربه قابلمه های گرانیتی اطمینان کالا در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. .

عدم نیاز به روغندر قابلمه گرانیتی دیگر برای سرخ کردن غذا و سبزیجات نیاز به استفاده از روغن نیست و همین امر موجب شد تا این محصول مورد استقبال عموم مردم برای طبخ غذاهای سالم قرار گیرد

 چگونه می توان عمر ظروف گرانیتی را دوبرابر کرد ؟

استفاده از قاشق چوبی یا پلاستیکی

قرار دادن قابلمه برروی شعله و حرارت ملایم

استفاده از مواد شوینده استاندارد

شستشو با ابر نرم

عدم استفاده از سیم ظرفشویی

عدم قرار گرفتن دسته قابلمه در معرض حرارت

خرید سرویس قابلمه گرانیتی در گرگان

طرز استفاده از ظروف گرانیتی

  • در هنگام آشپزی با انواع ظروف پخت و پز همواره از شعله مناسب استفاده نمایید . زیرا شعله زیاد به ظرف شما آسیب می زند و در کوتاه مدت باعث خرابی ظروف نچسب شما خواهد شد .
  • همواره از قاشق های مخصوص برای ظروف نچسب و ظروف گرانیتی استفاده کنید . قاشق های مخصوص ظروف گرانیتی مانند قاشق یا کفگیر چوبی و یا کفگیر و ملاقه های با روکش گرانیتی می باشند . هرگز از قاشق استیل و یا وسایل مشابه ان در ظروف گرانیتی استفاده نکنید چرا که قاشق استیل کاملا به پوشش نچسب آسیب می زند و ان را از بین می برد .
  •  درهنگام شستشوی ظروف گرانیتی و ظروف سرامیک نیز از اسکاچ و سیم زبر استفاده نکنید و حتی الامکان از ابر و یا اسکاچ های مخصوص ظروف گرانیتی استفاده نمایید.
  • از ظروفی که پوشش گرانیتی آنها از بین رفته است استفاده نکنید . ظروفی که خاصیت نچسب خود را از دست داده اند و پوشش گرانیتی آنها از بین رفته است قابل ترمیم نیستند و هرگز انها را بازسازی نکنید.
  • قبل از اولین استفاده از ظروف گرانیتی و ظروف نچسب ، انها را با آب داغ و مایع ظرفشویی بشویید . پس از شستشوی ظروف گرانیتی و یا سرامیکی چند قطره روغن مایع را درون ظرف ریخته و به وسیله پارچه ای نرم تمام سطح داخلی ظرف را روغن کاری نمایید.
  • در هنگام آشپزی با ظروف تفلون ، اول همیشه روغن را در ظرف بریزید بعدا ظرف را روی اجاق گاز و شعله مناسب بگذارید. هیچ گاه قابلمه ، ماهیتابه و سایر ظروف تفلون را خالی بر روی شعله قرار ندهید .

با رعایت این موارد ، ظروف گرانیتی و ظروف نچسب شما همواره کیفیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد و شما هیچ نگرانی در استفاده از این ظروف نخواهید داشت

چرا پخت غذا در تابه گرانیتی دارای ارزش غذایی بالایی است ؟

از آنجایی که برای پخت غذا در ظروف گرانیتی به کمترین روغن نیاز داریم بنابراین می توان مهمترین دلیل را این مورد دانست . مورد دوم هم به دلیل اینکه قابلمه گرانیتی حرارت را به یکسان در سطح ظرف تقسیم می کند و زمان پخت را کاهش می دهد ؛ بنابراین ارزش غذایی مواد خوراکی در این ظروف گرانیتی به دلیل کاهش زمان پخت حفظ می شود . مهم‌ترین مزیت ظروف گرانیتی را حذف یا به حداقل رساندن روغن در طبخ غذا بدانیم، بدون شک باید از صرفه‌جویی در وقت به‌عنوان مهمترین مزیت این ظروف یاد کنیم.

روش پخت غذای رژیمی در ظروف گرانیتی چگونه است ؟

خرید سرویس قابلمه گرانیتی در گرگان . اطمینان کالا

بسته شدن درب تابه گرانیتی در شروع پخت موجب می‌شود که غذا اصطلاحا عرق کند و آب و روغن خود را به ظرف پس دهد و به این ترتیب غذا در بخار آب خود پخته و بعد از پخت کامل و تبخیر آب اضافی در روغن خود سرخ می‌شود، به طوری که غذا ضمن مغز پخت شدن، ظاهری سرخ شده و برشته دارد.

البته تابه‌ گرانیتی  قابلیت‌های دیگری نیز دارند یعنی شما می‌توانید علاوه بر پختن و سرخ کردن غذاهای مورد علاقه‌تان آنها را بخارپز و کبابی کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که برای سرخ کردن غذاهایی مثل سیب‌زمینی و یا بادمجان که در ترکیب خود، روغن ندارند چگونه باید عمل کنیم؟ جواب ساده است. شما با افزودن مقدار بسیار کمی روغن (حدود یک تا دو قاشق غذاخوری) می‌توانید این مواد غذایی را نیز سرخ کنید زیرا به دلیل تبعیت از روش بخارپز، غذا نمی‌تواند روغن را به درون خود جذب کند و همان مقدار کم روغن افزوده شده به غذا روی سطح را کاملا می‌پوشاند و آن را سرخ و طلایی می‌کند بنابراین به دلیل طبخ ملایم وهمچنین استفاده از آب و روغن خود غذاها برای پختن و سرخ شدن آنها، ارزش مواد غذایی حفظ می‌شود و غذاها طعمی واقعی و دلپذیر خواهند داشت.

حفظ ارزش غذایی مواد خوراکی با پخت غذا در ظروف گرانیتی

در تابه گرانیتی چون غذا با کمترین روغن پخت می شود و حرارت به تمام سطح ظرف یکسان می رسد بنابراین غذا بسیار سریع پخت می شود و ویتامین ها و ارزش مواد غذایی آن حفظ می شود . شما با افزودن مقدار بسیار کمی روغن (حدود یک تا دو قاشق غذاخوری) می‌توانید این مواد غذایی را نیز سرخ کنید زیرا به دلیل تبعیت از روش بخارپز، غذا نمی‌تواند روغن را به درون خود جذب کند و همان مقدار کم روغن افزوده شده به غذا روی سطح را کاملا می‌پوشاند و آن را سرخ و طلایی می‌کند بنابراین به دلیل طبخ ملایم وهمچنین استفاده از آب و روغن خود غذاها برای پختن و سرخ شدن آنها، ارزش مواد غذایی حفظ می‌شود و غذاها طعمی واقعی و دلپذیر خواهند داشت.

خرید سرویس قابلمه گرانیتی در گرگان . اطمینان کالا

پخت سریع غذا در قابلمه گرانیتی

چون حرارت در تمام سطح ظروف گرانیتی به صورت یکسان تقسیم میشود ، پخت سریعتر انجام می پذیرد و همینطور با گذاشتن درب تابه و قابلمه پخت به صورت تحت فشار انجام می گیرد بنابراین با حفظ ارزش غذایی مواد ، غذا نیز سریعتر طبخ می شود .

نظر متخصصان تغذیه در مورد پخت غذا در ظروف گرانیتی

متخصصان تغذیه و جامعه سلامت تاکید دارند که مهم‌ترین ویژگی ظروف گرانیتی بدون نیاز به روغن این است که با استفاده از فشار بخارآب، غذا را کاملا مغز‌پخت می‌کنند و برای سرخ کردن غذا نیاز به استفاده از روغن اضافی نیست زیرا یکی از عمده دلایل چاقی در جوامع امروزی و به ویژه کشور ما مصرف دایم غذاهای چرب و سرخ‌کرده است و کاهش سن سکته قلبی و ابتلا به بیماری فشارخون و چربی خون از عواقب مصرف همین غذاها است ، استفاده از این ظروف را به خصوص به آنهایی که از چاقی و بیماری‌های مرتبط رنج می‌برند، توصیه می‌کنیم

نکته مهم : در هنگام خرید ظروف گرانتیتی و  ظروف تفلون حتما به مارک این ظروف دقت نمایید و از برندهای متفرقه به خاطر قیمت پایین این نوع محصولات به هیچ عنوان استفاده نکنید . از این رو ظروفی که خریداری میکنید حتما باید دارای نشان استاندارد باشند و اگر محصول خریداری شما ایرانی باشد حتما علاوه بر نشان استاندارد ، تاییده از وزارت بهداشت نیز باید داشته باشد .

خرید سرویس قابلمه گرانیتی در گرگان

خرید قابلمه گرانیتی از یک برند ایرانی معتبر و مرغوب

برند اطمینان کالا را بی شک می توان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در ایران دانست که سابقه ای درخشان چند ساله در این زمینه دارد. شرکت اطمینان کالا فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه تولید ظروف آشپزخانه با پوشش نچسب آغاز نموده و تا به امروز یکی از فعالان حرفه ای در این صنعت می باشد امروزه محصولات این شرکت در خاورمیانه به فروش می رسد و قطعا طرفداران زیادی دارد. محصولات اطمینان کالا به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش باعث شده است تا این برند در ایران نیز طرفداران بسیاری داشته باشد.

ویژگی های سرویس قابلمه گرانیتی اطمینان کالا

  • پوشش داخلی 3 لایه گرانیت نچسب و ضد خش
  • پوشش خارجی 3 لایه سرامیک نسوز مقاوم در برابر حرارت و عدم تغییر رنگ
  • کف اینداکشن جهت جذب بیشتر و توزیع یکنواخت حرارت به داخل ظروف
  • درب ها از جنس پیرکس کریستاله شفاف آنتی شوک
  • دستگیره ظروف از جنس باکالیت و نسوز
  • طراحی جذاب و زیبا و تنوع رنگ
  • قابل استفاده در ماشین ظرفشویی، فر، ماکروفر و اجاق گاز
  • حداقل کردن مصرف روغن و زمان پخت

خرید سرویس قابلمه گرانیتی در گرگان . اطمینان کالا

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی

 قیمت سرویس قابلمه بسته به نوع ، تعداد پارچه و سایز آن متفاوت خواهد بود. قطعا مواد اولیه سازنده از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرویس قابلمه است. شرکت اطمینان کالا تلاش کرده است تا با حذف واسطه تمامی سرویس قابلمه قیمت درب کارخانه بدست شما مشتریان عزیز برساند.

  

برچسب ها: قابلمه خرید سرویس قابلمه خرید تابه گرانیتی تابه گرانیتی سایز تابه تابه 24 تابه خرید تابه خرید سرویس قابلمه گرانیتی در سوادکوه خرید قابلمه گرانیتی خرید سرویس قابلمه گرانیتی خرید قابلمه عروس خرید سرویس قابلمه عروس خرید سرویس قابلمه ارزان



دیدگاه
دیدگاه شما :