بهترین هدیه برای خانم ها

30/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

بهترین هدیه برای خانم ها : هدیه خریدن برای خانم ها همیشه سخت است . چرا که بانوان معمولا سخت پسند هستند و تهیه هدیه مخصوصا اگر لوازم شخصی باشد بسیار سخت تر خواهد بود . فرض کنید قرار است یک عطر برای مادر، همسر و یا خواهر خود بخرید ، مطمئن باشد اختلاف سلیقه و عدم آشنایی در سلیقه عطر طرف مقابل شما را خوشحال نخواهد کرد.یا به طور مثال قصد خرید لباس دارید ، اینکه چه رنگی و چه مارکی مناسب اوست و آیا مورد پسندش واقع می شود یا نه کار را برای شما دشوار می کند . ما می خواهیم کار را برای شما راحت کنیم ، بهترین هدیه برای خانم ها و زنان مطمئنا ظروف آشپزخانه خواهد بود . چون سرویس قابلمه و تابه هم بسیار کاربردی است و هم خانم ها دوست دارند لذت آشپزی را در ظرف های جدید بچشند . بنابراین وقت تلف نکنید سریع تلفن را بردارید و با این شماره 01735888042 تماس بگیرید ، در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه درب منزل شماست .

اما در خرید سرویس قابلمه برای هدیه روز زن به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

چه سایزی از قابلمه مناسب آشپزخانه ماست ؟

معمولا قطر داخلی قابلمه (به سانتی متر) بیانگر سایز آن است. مثلا وقتی راجع به قابلمه ای با سایز ۲۴ صحبت می کنیم مقصود قطر آن است که ۲۴ سانتی متر است.
اما اینکه بهتر است در آشپزخانه ی ما چه سایزهایی از قابلمه وجود داشته باشد ؟سئوالی است که خیلی ها جوابش را بر این باور می دانند که اگر یک سایز مثلا ۲۰ و یک سایز ۳۰ داشته باشند کافی است. اما واقعیت این است که ما بسته به نیازمان سایزهای مختلف را تهیه می کنیم. اینکه حتما یک سایز ۳۰ داشته باشیم تا هم برنج به تعداد افراد خانواده را در آن دم بیندازیم و هم وقتی به تعداد بالا مهمان داشتیم در آن غذا درست کنیم فی الواقع باور درستی نیست.

قابلمه با سایز ۳۰ مناسب طبخ غذا به تعداد ۱۰ نفر است، اگر برای ۴ نفر در آن برنج دم بیندازیم مقدار زیادی از برنج تهدیگ شده و مقداری از ارتفاع ظرف فقط داغ می شود و عملا بلا استفاده است و این اتفاق عمر آن را کوتاه می کند. ضمن اینکه اینگونه از قابلمه بیشتر استفاده شده و دوام کمتری خواهد داشت. اگر سایزهای مناسبی برای هر تعدادی داشته باشیم از هرکدام از بنا به نیاز استفاده می کنیم و عمر و دوام ظرف بیشتر خواهد شد.

جنس مناسب برای سرویس قابلمه چیست ؟

در بین ظروف یا سرویس های پخت و پز، ظروف گرانیتی از بقیه ی مدل های موجود بسیار بادوام تر و با کیفیت تر می باشند. در نظر داشته باشید که قابلمه های گرانیتی از تمامی مزایای قابلمه های تفلون و سرامیکی برخوردار هستند و دوام بسیار بالاتری نسبت به این قابلمه ها دارند.

مزایای خرید قابلمه گرانیتی

نسبت به سایر سرویس های قابلمه استحکام و داوم بیشتری دارد.

از سوختن غذا در برابر حرارت مستقیم جلوگیری می کند .

قابمله گرانیتی در مصرف روغن بسیار با صرفه است.

مزایای تفلون و سرامیک را در خود جمع کرده است.

.میزان نچسب بودن آن دو برابر سایر ظروف است

نگه داشتن گرما در مدت زمان طولانی از ویژگی های بارز سرویس های قابلمه گرانیتی است.

 

برچسب ها: خرید سرویس قابلمه گرانیتی بهترن هدیه روز زن بهترین هدیه روز پرستار بهترین هدیه برای همسر بهترین هدیه روز تولد خرید قابلمه گرانیت خرید تابه گرانیت خرید سرویس قابلمه ارزان



دیدگاه
دیدگاه شما :