نکاتی برای افزایش طول عمر ظروف نچسب

31/فروردین/1398 مقالات بدون دیدگاه

در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی برای افزایش طول عمر ظروف نچسب و گرانیتی آشنا کنیم . با روند افزایش قیمت کلیه محصولات خانه و آشپزخانه ، بهتراست راه کارهایی را برای افزایش طول عمر ظروف خود در نظر بگیریم تا مجبور نباشیم همان ظروف گرانیتی را با قیمت گزاف خریداری کنیم . با ما در ادامه این مطلب همراه باشید :

  • در هنگام آشپزی با انواع ظروف پخت و پز همواره از شعله مناسب استفاده نمایید . زیرا شعله زیاد به ظرف شما آسیب می زند و در کوتاه مدت باعث خرابی ظروف نچسب شما خواهد شد .
  • همواره از قاشق های مخصوص برای ظروف نچسب و ظروف گرانیتیاستفاده کنید . قاشق های مخصوص ظروف گرانیتی مانند قاشق یا کفگیر چوبی و یا کفگیر و ملاقه های با روکش گرانیتی می باشند . هرگز از قاشق استیل و یا وسایل مشابه ان در ظروف گرانیتی استفاده نکنید چرا که قاشق استیل کاملا به پوشش نچسب آسیب می زند و ان را از بین می برد .
  •  درهنگام شستشوی ظروف گرانیتی و ظروف سرامیک نیز از اسکاچ و سیم زبر استفاده نکنید و حتی الامکان از ابر و یا اسکاچ های مخصوص ظروف گرانیتی استفاده نمایید.

  • از ظروفی که پوشش گرانیتی آنها از بین رفته است استفاده نکنید . ظروفی که خاصیت نچسب خود را از دست داده اند و پوشش گرانیتی آنها از بین رفته است قابل ترمیم نیستند و هرگز انها را بازسازی نکنید.
  • قبل از اولین استفاده از ظروف گرانیتی و ظروف نچسب ، انها را با آب داغ و مایع ظرفشویی بشویید . پس از شستشوی ظروف گرانیتی و یا سرامیکی چند قطره روغن مایع را درون ظرف ریخته و به وسیله پارچه ای نرم تمام سطح داخلی ظرف را روغن کاری نمایید.
  • در هنگام آشپزی با ظروف تفلون ، اول همیشه روغن را در ظرف بریزید بعدا ظرف را روی اجاق گاز و شعله مناسب بگذارید. هیچ گاه قابلمه ، ماهیتابه و سایر ظروف تفلون را خالی بر روی شعله قرار ندهید .

با رعایت این موارد ، ظروف گرانیتی و ظروف نچسب شما همواره کیفیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد و شما هیچ نگرانی در استفاده از این ظروف نخواهید داشت.

enlightenedنکته مهم : در هنگام خرید ظروف گرانتیتی و  ظروف تفلون حتما به مارک این ظروف دقت نمایید و از برندهای متفرقه به خاطر قیمت پایین این نوع محصولات به هیچ عنوان استفاده نکنید . از این رو ظروفی که خریداری میکنید حتما باید دارای نشان استاندارد باشند و اگر محصول خریداری شما ایرانی باشد حتما علاوه بر نشان استاندارد ، تاییده از وزارت بهداشت نیز باید داشته باشد .

برند اطمینان کالا را بی شک می توان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در ایران دانست که سابقه ای درخشان چند ساله در این زمینه دارد. شرکت اطمینان کالا فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه تولید ظروف آشپزخانه با پوشش نچسب آغاز نموده و تا به امروز یکی از فعالان حرفه ای در این صنعت می باشد امروزه محصولات این شرکت در خاورمیانه به فروش می رسد و قطعا طرفداران زیادی دارد. محصولات اطمینان کالا به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش باعث شده است تا این برند در ایران نیز طرفداران بسیاری داشته باشد.

برچسب ها: خرید لوازم آشپزخانه فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه نکاتی برای افزایش طول عمر ظروف نچسب خرید قابلمه نچسب / خرید دیگ نچسب / خرید تابه گرانیت /



دیدگاه
دیدگاه شما :